E-maily a mailing
Ve svém e-shopu můžete snadno upravovat různé mailové služby a mailové předvolby. Můžete například snadno a rychle změnit adresu pro odesílání mailů, příjem objednávek, nebo příjem faktur. Ve správě e-shopu zvolte z levého menu možnost Nastavení. V záložce Obecné naleznete nastavení základních mailových služeb. Můžete zde změnit mailovou adresu pro příjem objednávek (zde Vám systém Evie automaticky odešle informaci pokaždé když zákazník ve vašem e-shopu vytvoří objednávku), adresu pro příjem faktur (zde Vám systém Evie bude zasílat faktury vystavené ve Vašem e-shopu. Tato funkce je platná pokud dokončíte objednávku.), nebo e-mail pro odesílání. Tato mailová adresa nemusí existovat a slouží pro odesílání mailových zpráv zákazníkovi (například při vytvoření objednávky, dokončení objednávky, nebo odeslání mailů / dokumentů ze systému). Mailovou schránu pro odesílání ale doporučujeme založit a průběžně kontrolovat, protože někteří zákazníci by na ni mohli nedopatřením odesílat maily. Můžete zde nastavit i kontaktní e-mail. Tato adresa se zobrazuje na různých místech Vašeho e-shopu a návštěvník ji může využít k tomu, aby Vás kontaktoval.
V záložce Mailing v Nastavení si můžete přednastavit texty pro různé mailové funkce. Například text pro odpověď na objednávku. Tímto nastavením si můžete usnadnit práci v případě, že často tyto funkce využíváte a výchozí texty přepisujete.
Mailové funkce objednávky
U každé objednávky můžete provádět množství mailových úkonů, které Vám usnadní práci a ušetří čas. Tyto funkce naleznete v detailu objednávky v záložce Mailová komunikace.