Měření a konverze
Aby jste měli návštěvnost Vašeho e-shopu pod kontrolou můžete připojit různé měřicí kódy. Speciálními měřícími kódy jsou konverzní kódy, které jsou ukazatelem dosažení jistého cíle, jako je například vytvoření objednávky. Měřící a konverzní kódy jsou nezbytnou součástí pro získání statistik a budování online marketingu. Více o měřících kódech a konverzích si můžete přečíst například zde.
Nastavení měřících kódů a konverzí
Nastavení měření a konverzí naleznete ve správě e-shopu v sekci Služby. Měřící kódy stačí zkopírovat a vložit do textového pole pro měřící kódy. Po uložení se měření ve Vašem e-shopu automaticky spustí a bude probíhat na všech jeho stránkách. Pro měření konverzí stačí zkopírovat a vložit konverzní id (conversion id) a ecommerce id (tracking id). Po uložení dojde k automatickému spuštění měření konverzí při vytvoření objednávky. V záložce Měření konverzí můžete připojit i jiné služby pro měření konverzí. Jako například Seznam Sklik nebo Google Analytics 4 (GA4). V případě těchto konverzí můžete vložit konverzní kód s proměnými do textového pole, nebo načítat data z proměnných vzdáleně. Seznam dostupných proměnných je uveden přímo v záložce Měření konverzí a jedná se o proměnné v JavaScriptu.
Měření Heureka.cz - Ověřeno zákazníky
Můžete také připojit službu Heureka.cz Ověřeno zákazníky. Ve Vašem účtu na Heureka.cz, ve správě e-shopu, v sekci Ověřeno zákazníky zvolte možnost Nastavení a data z dotazníků. Zde si vygenerujte tajný klíč pro Ověřeno zákazníky, pokud ještě neexistuje. Tento klíč zkopírujte a vložte do systému Evie v sekci Služby, Heureka.cz do pole API klíč. Po uložení dojde k aktivaci služby Ověřeno zákazníky a k automatickému rozesílání dotazníku spokojenosti ze strany Heureky na mailovou adresu zákazníka.